فونت ها نقش بسیار جالبی در تبلیغات دارند. آیا می دانستید فونتی که برای تبلیغات استفاده می کنید می تواند برند یا محصول را ارزان یا گران به نظر برساند؟
مطابق با تحقیقات انجام شده توسط AIGA، برخی از فونت ها می توانند پیام شما را ارزان تر نشان دهند. پس از بررسی گروهی از افراد، نتایج نشان داد که مردم فونتهایی با حروف درشت و گرد را ارزانتر میدانند. و همین گروه پیشنهاد کرده اند که تایپوگرافی سریف گران تر به نظر می رسد.
اکنون، این ممکن است فشار بیشتری بر شما وارد کند تا فونت های مناسب برای پروژه های تبلیغاتی را پیدا کنید. اما جای نگرانی نیست، ما کمی جستجو کردیم و مجموعهای از فونتهای خوب برای طرحهای تبلیغاتی پیدا کردیم.
ترکیبی از فونت ها در این لیست برای انواع تبلیغات و مواد تبلیغاتی وجود دارد. نگاهی بینداز
هنگام انتخاب فونت برای یک پروژه تبلیغاتی، سعی کنید یک خانواده فونت را انتخاب کنید. با یک خانواده فونت، فونت های متعددی برای انواع تایپوگرافی، از جمله عنوان، عنوان، و متن پاراگراف دریافت خواهید کرد. George Sans یک خانواده فونت تمیز و حرفه ای است که شامل 8 وزن فونت مختلف نیز می شود. هر فونت دارای طرح حروف هندسی است که به کمال ساخته شده است.
Fonseca یک خانواده فونت زیبا است که دارای طرح حروف با مضمون هنر دکو است. این خانواده فونت دارای 8 وزن با یک مجموعه جایگزین برای هر وزن است که در مجموع 16 فونت می شود. طراحی کلاسیک این فونت آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های تبلیغاتی سبک قدیمی تبدیل می کند.
JUST Sans چیزی بیش از یک فونت sans-serif است. این یک خانواده فونت است که تمام فونت های مناسب برای طرح های تبلیغاتی شما را دارد. دارای 7 وزن فونت مختلف و یک فونت متغیر اضافی به عنوان جایزه. هر فونت در قالب های TrueType، OpenType و WebFont موجود است. مجموعه های سبک متعددی نیز دارد.